25 October 2010

Drömmar

Den här helgen har varit full av konstiga(ja lite konstigare än vanligt)drömmar som har skapat panik både i drömmen och sen i verkligheten. Först natten mellan fredag och lördag så drömde jag att jag hade tatuerat en stor drake över hela min rygg, och sen en massa fula kinesiska tecken runt omkring den. I drömmen så tror jag till min stora förskräckelse att jag var nöjd, men sen när jag vaknade kände jag inte riktigt på samma sätt. Det jobbiga med att drömma att man tatuerar just ryggen är att det är ganska svårt att kontrollera det hela när man vaknar. Riktigt knivigt är det att försöka kolla sig själv på ryggen. Det är när man inte kan kontrollera som paniken börjar smyga sig på. Genom att känna och vrida min kropp ur led kom jag ändå ganska snabbt fram till att där inte fanns någon jättedrake. TACK GODE GUD!

Sen natten mellan söndag och måndag så drömde jag att min moster, som klippte mig hittade löss i mitt hår och då pratar vi inte små saker som bara går att se med hjälp av förstoringsglas. Nej då, ur mitt hår kröp det stora tusenfotings och kackerlacks liknande varelser. Skit mysigt. Vid detta tillfälle vaknade jag inte direkt efter drömmen utan kom istället ihåg allt på morgonen när klockan ringde. Om det inte hade kliat i huvudet innan så kan jag ju säga att det gjorde det då. FY!

1 comment:

  1. Vi är allt bra synkade, jag drömmer också skitskumma drömmar nu.

    /Pearl

    ReplyDelete