29 August 2009

Över Atlanten eller Grönland....eller vilken väg tar man till Kanada?

Vägarna är säkert många(och långa)....och kanske leder de alla till Waterloo i Canada istället för till Rom. Jag skippar Rom den här gången för nu ska här faras till det förlovade lönnlövets land!
Känner mig varken pirrig eller nervös. Men någon form av resfeber måste jag ha då känslor som trötthet och hunger inte alls har varit lika påtagliga de senaste dagarna.
Imorn bär det av!En lång resdag väntar så nu måste jag tvinga mig till lite sömn....

3 comments:

  1. Hej syster yster! Förstår att du är laddad nu! Ha det så jättebra med allt! Vi ska mest vara hemma i dag måste bara fixa några födelsedagspresenter till Isak. Stor kram från Maria

    ReplyDelete
  2. Hade så bra i Usa nu! det är verkligen något annorlunda mot lilla önnebo! :) Synd att vi inte hann ses nått innan du åkte. Dålig tajming, men jag har haft det jättebra i spanien iaf. Hör av dej när du har kommit fram så man vet att du är på marken! Kramar lisa

    ReplyDelete
  3. Hoppas resan gick bra Pearl =) Väntar ivrigt på första rapporten, framförallt ang. boendet ;)

    kraaaaam
    /sandra

    ReplyDelete