23 August 2009

I farmors anda....

För 2-3 år sedan så köpte jag en perfekt skolväska på Granit. Den mest praktiska väska man kan tänka sig, som gjord för organisations freaket Nordlund....en massa fack, en nyckel hängare, bra axelband, ja allt....
Men dock lite tråkig enligt min smak, helt svart....både på insida och utsida. Redan när jag köpte den så tänkte jag "oh va bra och fin den kommer bli när jag får sy på någon blomma och lite knappar" Men ibland är tiden mellan tanke och handling lång....som i detta fall....
Nu äntligen har här hänt saker, i min farmors anda

Min väska så som den såg ut från början


Min "nya" fina väska med farmor och mammas fina knappar

Jag tror att farmor hade varit stolt=)

2 comments:

  1. Hej Anna!
    Ha det så jättebra i Canada och lycka till med allt! Jag tror också din farmor skulle vara sååå stolt! Många stora kramar från Maria

    ReplyDelete