31 August 2009

Framme, trott men standigt leende

Resan tog 22 timmar fran dorr(i Jarfalla) till dorr (i Waterloo/Kitchener) Ett fantastiskt bra och stort urval av filmer raddade mig verkligeen da jag inte kunde somna. Trottheten liksom slog over och i kombination med spanningen att faktist antligen vara har gjorde mig allt annat an grinig och trott. Det spratt i kroppen sa dar sa att man nastan vill borja tokhoppa(men det orkade inte min slitna ben) nar jag kom fram och fick se huset dar jag ska bo de narmaste 4 manaderna. Galet=) Ray, min oorganiserade, easygoing men otroligt skona rumskompis motte upp mig i dorrn och snart var ocksa min hyresvard Brian dar. Bade mycket trevliga!Madeliene sov hos mig forsta natten och vi somnade ganska omgaende....mycket skont!
Imorse vacktes av en massa konstiga fagelljud. Det kandes som att jag va i djungeln, varsta livet...Kanner mig anda skapligt utvilad.
Idag ar det rundvandring pa universitetet...tror ni att folk tittar nar det kommer grupper med 25 forvirrade utlanningar....hihi. Ikvall blir det grillning och hang for nu ska vi lara kanna varandra.....=)

3 comments:

  1. Vad skönt att du är framme och att resan gick bra! Ha det bra på grillningen och hoppas du träffar många nya trevliga människor! Här är det bra vi blåser ballonger och städar... Stor kram från Maria

    ReplyDelete
  2. LOVELY =)

    /sandra
    (har fortfarande problem med att kommentera. Är jag tröög eller trööööög??)

    ReplyDelete
  3. Härligt Anna att kunna följa ditt liv. Lycka till nu.
    Kram Lotta

    ReplyDelete