01 June 2009

Promenader i skogen bredvid och biljetter going far, far away

Jag gillar att ha naturen nära där jag bor. Det blir inte bättre än hemma i Västra Harg, där man öppnar ytterdörren och utanför står naturen och väntar på dig. Då är det som bäst! Nog för att Karlstad inte är som Västra Harg, men ack så bra ändå.....bara 5 minuter från mitt hus finns skogspartier som leder ut på landet till gårdar, sjöar och äkta natur.


Jag älskar att gå på promenader, jag mår bra av dem. Att bara gå och dra in den friska luften, lyssna på naturen eller en kär vän som går med än....det går lika bra vilket som=)Bara jag får komma ut....
Idag bokade jag biljetter till Kanada....pirr....börjar jag bli lite nervös tro....kanske, men oh va spännande de kommer bli och tänk alla nya erfarenheter som kommer komma med hem till Sverige....det kommer bli bra!

1 comment:

  1. Hej söta vän
    Vad kul att du skriver på svenska..jag är så urkass på engelska..*ler*. Här är det så fint nu..man bara njuter av allt.

    Du skriver så härligt..tänk att snart har vi bara en promenad emellan oss..vi kan väl fika vid bäcken i sommar..mina barn älskar att gå där och leka vid vattnet.
    Kram Lotta

    ReplyDelete