19 May 2009

Ibland blir måsten bra....som ida...

Vissa saker kan vid speciella tillfällen vara svårare att göra av den enkla anledningen att de är måsten. Det kan i grund och botten vara en rolig aktivitet men den omgivande du-måste-göra-det-innan....sfären tar lätt bort det lustfyllda och roliga.
Men idag fann jag ett knep....jag löste gåten....hittade nyckeln till porten....
(egentligen så började jag nosa på svaret redan i lördags, då min engelska
poster fick oväntat bra kretik....lycka)

Jag blev nöjd med den måste-tyngda uppgiften, de blev bra och jag kände mig lyckad. Tänk vad så lite kan göra erfarenheten positiv.

Det var det här som blev bra....

Tänk vad många måste vi har i vår vardag....varje dag, varje vecka, året om....

Att ha fått lyckats idag kanske gör det lättare imorgon....

No comments:

Post a Comment