13 March 2013

Min helg på EM

Torsdagen innan mästerskapet drog igång var det invigningskväll. Vi var där för att komma i stämning.
 Ida och jag tränar på att vara reporter och sur/besviken idrottare samt glad/lyckad idrottare. Det gick bra.
Sen vilade vi oss lite...
...innan det var dags för kulkvalet.
Det var häftigt att få vara så nära idrottarna. Här tyska kulstötaren Marco Schmidt. 
Anton, Ida och Erika kikar ner på uppvärmningsarenan. 
 Nu är vi redo! Nu kan EM börja!
 Mitt gäng nere i Mixed zone. 
Jag i Mixed zone.
Intervjuer i Mixed zone.
 Abeba Aregawi tog guld 1500 m. Så grymt!
 Snart dags för stavfinal. 
 Steven Lewis gjorde ett bra försök, men tog ingen medalj. 
 Lite häng nere i mixed zone. 
Nu ska mångkampen avgöras.  
 Michel Tornéus tog ett välförtjänt silver. 

Jag behöver inte säga att det var en helt fantastisk helg va:)

No comments:

Post a Comment