29 January 2012

Lafayette

Vadå ska hon skriva om han i True Blood undrar du nu. Men då kan jag berätta att det ska jag inte. Lafayette är även namnet på den stad där Erika bor och jobbar. Lafayette ligger 20 minuter med bil från San Francisco. En liten väldigt mysig naturnära stad. Här åt vi goda blåbärs pannkakor, fick manikyr och pedikyr samt tog oss en utekväll på den lokala puben.
Lunch i det fina vädret.

Underbar pumpakaka med ingefärsglass till efterrätt.

Fina naglar:)

Utekväll med biljard, shuffelboard, pingis, karaoke och öl.
Karin, Pete och Erika.

Glada och nöjda...mest för att vi var ett grymt biljardlag

Min nya favorit hobby: Shuffle board

Karin koncentrerar sig

Fina Erika

Lafayette var en liten pärla som jag aldrig hade fått uppleva om det inte var för Erika. Tack snälla du för att jag fick komma och hälsa på!

No comments:

Post a Comment